wtorek, 13 września 2011

Witaj...

Witaj na moim blogu. Zajmuję się sztuką w szerokim tego słowa znaczeniu. Główne pasje w których niepoprawnie się zatracam godzinami, to malarstwo (olej, akryl, akwarela), rysunek ( węgiel sucha pastel, ołówek , modelarstwo a także literatura. Wśród następnych "czasopochnianiaczy'' mogę wyróżnić narkotyczne działanie jakie ma na mnie akwarystyka , teologia, filozofia..
 Kocham muzykę... gram na gitarze, :-)djembe a w wolnych chwilach gram na nerwach pewnej Pani :-)
 Jak widzisz, jest dużo rozbieżności między moimi pasjami, ale wszystkie rodziły się podczas mojego życia jakby nachodziły na siebie:-)
Postaram się jednak aby każdy ''wędrowiec'' który zagości na w mojej ''jaskini'' zawsze znalazł coś, co SZCZEGÓLNIE zwróci jego uwagę :-)
Będę starał się aktualizować bloga w miarę jak najczęściej, bo mam także obowiązki (WOW! :-)  uczę się, pracuję itp..
Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić cię w podróż przez zawiłe drogi mojego zmagania się ze sztuką.. i nie tylko:-) zapraszam:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz